Με το σλόγκαν "Tο νέο Fiat Tipo γεννήθηκε για να είναι ένα σεντάν" η ιταλική εταιρεία προσθέτει (παραδόξως) ένα νέο μοντέλο σε μια κατηγορία που η δημοτικότητά της έχει εξανεμιστεί εδώ και δεκαετίες. Από εκεί και πέρα, το Tipo, όπως και το αρχικό (hatchback) μοντέλο του 1988 έχουν κοινό παρονομαστή την εξασφάλιση πλούσιων χώρων για επιβάτες και αποσκευές, προσανατολισμένα αμφότερα στην ικανοποίηση των μεταφορικών αναγκών μιας οικογένειας. Σχεδιαστικά το αυτοκίνητο δεν έχει τίποτα κοινό με κάποιο από τα υφιστάμενα μοντέλα της ιταλικής φίρμας, εντούτοις θεωρητικά κουβαλάει κάποια στοιχεία από επόμενα που θα προσδώσουν στην, εκτός 500, γκάμα μια εταιρική ομοιογένεια. Από εκεί και πέρα προφίλ του αυτοκινήτου θυμίζει BMW και σε κάθε περίπτωση χαρακτηρίζεται από μια ισορροπία που έλειπε από προκατόχους του, όπου σχεδιαστικά ο όγκος της ουράς αποτελούσε μια εκ των υστέρων προσθήκη σε ένα υφιστάμενο μοντέλο, όπως για παράδειγμα στο Linea. Εν προκειμένω, οι άνθρωποι της Fiat δεν έχαναν ευκαιρία να μας τονίζουν ότι το Tipo σχεδιάστηκε εξ αρχής σαν 4θυρο με τα οφέλη να μην εντοπίζονται μόνο στο αρμονικότερο τελικό αποτέλεσμα, αλλά και στην καλύτερη εκμετάλλευση των εσωτερικών χώρων. Έτσι, το μήκους 4,54 μ. αμάξωμα μπορεί να φιλοξενήσει με ικανοποιητική άνεση 5 επιβάτες με ανάστημα 1,88 εμπρός και 1,80 πίσω. Εξίσου ευρύχωρο είναι και το χωρητικότητας 520 λίτρων πορτ μπαγκάζ.